Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~storak | użytkownik

imię i nazwiskostorak adresGizycko/Białystok zarejestrowany04.03.2005 @21:58:37 ostatnio na stronie07.07.2013 @14:26:37

sympatyczny socjopata
autokrytyczny narcyz

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty65 komentarze493 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~LaNa69    28.07.2007 @22:47:35
STORAK! ty pizdo! co tam u Ciebie dzieje się?
~dupeksiusiek    04.07.2007 @17:07:07
taaa. tylko jak bys żył po upadku świata bo hipotetycznie jego upadek nastąpi szybciej niż za 100 tys lat :P??
_______
Lullabies To Paralyze
~dupeksiusiek    03.07.2007 @20:08:13
widzisz... 100 tysięcy lat to już coś przynajmniej zdąrzyusz zrobić co tylk ozechcesz :D:D:DD a jaką miąłeś na to koncepcję?
_______
Lullabies To Paralyze
~dupeksiusiek    01.07.2007 @18:26:46
hej Storaku!!! D: wszystkiego najlepszego z okazji urodzin staruszku nie łam sie to nie Twoja wina ze masz już aż tyle lat... (megafon i tak ma więcej... ) buziaki i żyj nam jeszcze 100 tysiecy lat naj naj naj :D
_______
Lullabies To Paralyze
~tobiasz21    13.06.2007 @21:41:34
fajne zdjęcie...hehe z zarębą...Pozdrów kutasa
~Yuffie211    30.05.2007 @21:03:58
Chelou. kogo my tu mamy? hehe nasz mały Storuś. Fajne masz prace.
^Jalokim    30.05.2007 @19:39:45
~Mychalek    26.05.2007 @22:24:48
prosze za komenta
~Dorotiii    25.05.2007 @12:57:32
Puk Puk!
Witam tajemniczego poważniaka czy jest coś co by sprawiło że na tak poważnej twarzy choc na chwile zawitałby uśmiech?
~Gabriela    06.05.2007 @13:57:09
cześć Storaczku!
~strus    24.03.2007 @21:10:48
złoo opowiem ci jutro
~strus    23.03.2007 @11:07:30
maćku przyjedz bo nie mam z kim pić a pozatym juz dobrze się czuję
~LaNa69    04.03.2007 @13:26:41
hej to ty storak? Nieeee to człowiek z komiksu :PP
~LaNa69    03.03.2007 @22:28:34
luzzz


ostatnio edytowane: 2007-03-03 22:28:55
-OracleNight    03.03.2007 @22:25:47
heh racja musze poderwac jakiegos dobrego fotografa
^Jalokim    02.03.2007 @20:33:03
no oczywiscie żartowałem (znaczy z tą źdzrą, bo z tym że zrywam to nie żartowałem :D).
Fajnie bedzie zobaczyc po latach swojego byłego :D
^Jalokim    02.03.2007 @20:29:22
O ŻESZ TY MENDO JEDNA! i jeszce tak otwarcie mi o tym piszesz??? W ogóle nie dbasz o moje uczucia, jesteś bez serca ;(
ZRWAM Z TOBĄ! Se siedź z tą ździrą
^Jalokim    02.03.2007 @20:23:43
dla ciebie słonko wszystko
~antybiotyk    02.03.2007 @20:22:25
proszęęęęęęęęęęęęę
_______
...
~strus    19.02.2007 @15:42:33
o widzę ,że Pan się rozwija )))))))))))))))))))))))))))))

trzeba wkoncu pójść na bro my bro XD
^Jalokim    17.02.2007 @14:47:02
jak narazie to niewiele osób sie odezwało, ale można liczyć na mnie, Magde (nie wie mczy ją poznałes), Pawła, Mariole no i oczywiście Kocura Ale jestem pewien że po tak długiej przerwie to nas całkiem sporo się uzbiera
^Jalokim    17.02.2007 @14:24:51
Wyjżyj za okno! To juz, teraz, zaraz!
GG masz nowe? Wysyłałem ci hyba nagg info. Kocur przyjeżdża na tydzień 06.03. Zlot planuje z 10, na 11 marca
*dobryizly    04.02.2007 @19:23:08
czlowieku
godzine retuszowalem:P
niestety z powodu modela nic wiecej nie dalo juz sie zrobic :PP
pozdro
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~balalala    03.02.2007 @14:16:53
jesli morzezs to przetransportuj terz moje przynajmniej częć bo ja wruce dopiero w poniedziałek albo i we wtorek poza tym nieby nie mam giposu ale noga jest jak bez stawu kosta mi lata na wszytskie sprony i nie moge noscić ciezkich rzeczy ale chyba bede musiał.....
_______
Kiedy jesteskochany ,
stajesz sie silny ;
kiedy ty sam kochasz ,
stajesz się odważny .
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt